Platby a doručení

KDY MŮŽETE OBJEDNANÉ ZBOŽÍ OČEKÁVAT?

Vámi objednané zboží Vám doručíme v závislosti na tom, zda je skladem na expedičním skladu nebo některé z našich prodejen a také na Vámi zvoleném způsobu dopravy. Vaší objednávku tedy můžete zpravidla očekávat v těchto termínech:

Zboží označené jako "skladem ihned k expedici": odesíláme za 1 až 2 pracovní dny od objednání

Zboží označené jako "skladem": odesíláme za 2 až 3 pracovní dny od objednání

Zboží, které není skladem: odesíláme za takový počet pracovních dní, který je uveden u konkrétní položky

Pokud máme zboží skladem na příslušné prodejně či expedičním skladu a Vy jste si zvolili osobní odběr na této prodejně či expedičním skladu, pak je zboží připraveno k odběru během několika hodin od objednání.

PLATBA

Vybrané zboží můžete zaplatit jedním z následujících způsobů:

PLATBA PLATEBNÍ KARTOU ONLINE
Nejpohodlnějším, nejjednodušším a nejrychlejším způsobem platby je on-line platba platebními kartami Visa a MasterCard. Platební operace je zabezpečena systémem 3D-Secure, který je autorizován  karetními asociacemi Visa a MasterCard. Platba kartou na internetu je okamžitě přesměrována a ověřována u vydavatelské banky. Veškeré údaje o platbách jsou předávány zabezpečenou cestou a HappyZoo.cz jako obchodník k nim nemá přístup, ani je nikde neukládá, dostává pouze potvrzení o platbě, na jehož základě můžeme Vaše zboží ihned expedovat.

PLATBA V HOTOVOSTI PŘI DODÁNÍ
Zboží můžete zaplatit formou dobírky při dodání či převzetí zboží.
Vždy si prosím připravte peníze co nejpřesněji, urychlíte tím předání zásilky.
Cena dobírky činí 49 Kč.

PLATBA PLATEBNÍ KARTOU PŘI DODÁNÍ
Pokud si jako dopravce Vámi objednaného zboží zvolíte společnost GLS, DPD nebo WEDO, pak máte možnost při dodání či převzetí zboží zaplatit také platební kartou.
Cena dobírky činí 49 Kč.

PLATBA V HOTOVOSTI NA PRODEJNĚ
Zboží můžete zaplatit v hotovosti při vyzvednutí zboží na jedné z našich prodejen nebo Expedičním skladu.

PLATBA PLATEBNÍ KARTOU NA PRODEJNĚ
Zboží můžete zaplatit platební kartou při vyzvednutí zboží na jedné z našich prodejen nebo Expedičním skladu.

PLATBA PŘEVODEM Z BANKOVNÍHO ÚČTU
Pokud Vám nevyhovuje ani jeden z výše uvedených způsobů, můžete zboží také zaplatit převodem z Vašeho na náš bankovní účet, nebo platebním příkazem u přepážky banky či pošty.

Číslo našeho účtu u Komerční banky je 123-4809360287/0100.

Nezapomeňte, prosím, vyplnit  jako variabilní symbol  číslo vaší objednávky. Bude uvedeno na Potvrzení objednávky, které od nás obdržíte po odeslání Vaší objednávky.
Pokud zvolíte tuto variantu platby, budeme zboží expedovat ve chvíli, kdy Vaše platba bude připsána na náš účet.
Pokud máte účet u jiné banky než u Komerční banky, může tato platba trvat několik dní.

 

DORUČENÍ ZBOŽÍ ČESKÁ REPUBLIKA

Nabízíme vám několik způsobů doručení zboží:

GLS PARCEL BOX / ALZA BOX
Zboží bude dodáno do Vámi vybraného výdejní boxu zpravidla druhý den od odeslání zásilky. Zboží si můžete nechat zaslat do jakéhokoliv výdejního boxu po celé České republice. U každého výdejního boxu máte uvedenu adresu a otevírací dobu, která je v naprosté většině NON-STOP.

Společnost GLS Vás bude informovat SMS i emailem v momentě, kdy jim předáme Vaši zásilku, stejně tak budete informováni, až bude balíček připraven ve Vámi zvoleném výdejním boxu.

U tohoto způsobu dopravy je možná pouze okamžitá platba platební kartou online nebo bankovním převodem. Platba na dobírku není vzhledem k nastavení výdejních boxů možná.

Maximální váha zásilky je 10kg.

Maximální povolená délka balíku u nejdelší strany je 70 cm a obvodová délka nesmí přesahovat 120 cm.

Cena dopravy jednoho balíku je 69 Kč. Při objednávkách nad 1 500 Kč je doprava ZDARMA.

 

GLS POINT
Zboží bude dodáno na Vámi vybrané výdejní místo zpravidla druhý den od odeslání zásilky. Zboží si můžete nechat zaslat na jakékoliv výdejní místo po celé České republice. U každého výdejního místa máte uvedeno, zda je možné platit platební kartou nebo je nutná platba v hotovosti, adresu a otevírací dobu výdejního místa.

Společnost GLS Vás bude informovat SMS i emailem v momentě, kdy jim předáme Vaši zásilku, stejně tak budete informováni, až bude balíček připraven na Vámi zvoleném výdejním místě.

Maximální váha zásilky je 10kg.

Maximální povolený rozměr balíků je 75x60x40cm.

Cena dopravy jednoho balíku je 99 Kč. Při objednávkách nad 1 500 Kč je doprava ZDARMA.

 

GLS BALÍK DO 30KG
Zboží Vám bude dodáno druhý den od odeslání zásilky. Společnost GLS rozváží zboží ve všední dny od 8.00 do 18.00. V den doručení obdržíte SMS nebo e-mail s upřesněním času doručení a pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej změnit dle instrukcí zaslaných v e-mailu.

Převzetí zásilky příjemcem
Před převzetím zásilky od kurýra musí příjemce zkontrolovat, zda zásilka nemá poškozený obal nebo jiné zjevné poškození. V případě zjevného poškození musí příjemce ihned na místě sepsat Zápis o škodě. Při zjištění vnitřního poškození obsahu zásilky je nutné škodu ihned oznámit na email: eshop@happyzoo.cz, popřípadě na telefonní číslo +420 773 337 828.

V případě zásilky na dobírku vybere kurýr finanční částku odpovídající podkladům poskytnutých odesílatelem a Vy obdržíte doklad o zaplacení zásilky. Své převzetí zásilky příjemce potvrdí kurýrovi podpisem do skenovacího zařízení nebo podpisem na rozvozovou soupisku, kde kurýr uvede přesný čas doručení a jméno příjemce hůlkovým písmem.

Maximální váha zásilky je 30kg.

Maximální povolená délka u nejdelší strany je 175 cm a obvodová délka nesmí přesahovat 300 cm.

Cena dopravy jednoho balíku do 30kg je 119 Kč. Při objednávkách nad 1 500 Kč je doprava ZDARMA.

 

 

DPD BALÍK DO 30KG
Zboží Vám bude dodáno druhý den od odeslání zásilky. Společnost DPD rozváží zboží ve všední dny od 8.00 do 18.00. V den doručení obdržíte interaktivní SMS nebo e-mail s tříhodinovým upřesněním času doručení a pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit dle instrukcí zaslaných v SMS společnosti DPD.

V průběhu přepravy zásilky prostřednictvím DPD můžete veškerý pohyb a stav zásilky v reálném čase sledovat prostřednictvím on-line nástroje v pravém horním políčku (sledování zásilky) na internetových stránkách DPD. Do políčka pro sledování zásilky uvedete pouze číslo zásilky, které Vám bude zasláno emailem a SMS.

Převzetí zásilky příjemcem
Před převzetím zásilky od kurýra DPD musí příjemce zkontrolovat, zda zásilka nemá poškozený obal nebo jiné zjevné poškození. V případě zjevného poškození musí příjemce ihned na místě sepsat Zápis o škodě. Při zjištění vnitřního poškození obsahu zásilky je nutné škodu ihned oznámit na email: eshop@happyzoo.cz, popřípadě na telefonní číslo +420 773 337 828.

V případě zásilky na dobírku vybere kurýr finanční částku odpovídající podkladům poskytnutých odesílatelem a Vy obdržíte doklad o zaplacení zásilky. Své převzetí zásilky příjemce potvrdí kurýrovi podpisem do skenovacího zařízení nebo podpisem na rozvozovou soupisku, kde kurýr uvede přesný čas doručení a jméno příjemce hůlkovým písmem.

Maximální váha zásilky je 30kg.

Maximální povolená délka u nejdelší strany je 175 cm a obvodová délka nesmí přesahovat 300 cm.

Cena dopravy jednoho balíku do 30kg je 139 Kč.

 

DPD PICKUP
Zboží bude dodáno na Vámi vybrané výdejní místo zpravidla druhý den od odeslání zásilky. Zboží si můžete nechat zaslat na jakékoliv výdejní místo po celé České republice. U každého výdejního místa máte uvedeno, zda je možné platit platební kartou nebo je nutná platba v hotovosti, adresu a otevírací dobu výdejního místa.

Společnost DPD Vás bude informovat SMS i emailem v momentě, kdy jim předáme Vaši zásilku, stejně tak budete informováni, až bude balíček připraven na Vámi zvoleném výdejním místě. Pokud si balíček nevyzvednete do 4. kalendářního dne od doručení do výdejního místa, budete na tento fakt upozorněni emailem. Balíček bude na výdejním místě uložen maximálně 7 kalendářních dní, poté bude vrácen zpět.

V průběhu přepravy zásilky prostřednictvím DPD můžete veškerý pohyb a stav zásilky v reálném čase sledovat prostřednictvím on-line nástroje v pravém horním políčku (sledování zásilky) na internetových stránkách DPD. Do políčka pro sledování zásilky uvedete pouze číslo zásilky, které Vám bude zasláno emailem a SMS.

Maximální váha zásilky je 15kg.

Maximální povolený rozměr balíků je 75x60x40cm.

Cena dopravy jednoho balíku je 119 Kč.

 

WEDO BALÍK DO 30KG
Zboží Vám bude dodáno druhý den od odeslání zásilky. Společnost WEDO rozváží zboží ve všední dny od 8.00 do 18.00. V den doručení obdržíte SMS nebo e-mail s tříhodinovým upřesněním času doručení a pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej změnit dle instrukcí zaslaných v e-mailu.

Převzetí zásilky příjemcem
Před převzetím zásilky od kurýra musí příjemce zkontrolovat, zda zásilka nemá poškozený obal nebo jiné zjevné poškození. V případě zjevného poškození musí příjemce ihned na místě sepsat Zápis o škodě. Při zjištění vnitřního poškození obsahu zásilky je nutné škodu ihned oznámit na email: eshop@happyzoo.cz, popřípadě na telefonní číslo +420 773 337 828.

V případě zásilky na dobírku vybere kurýr finanční částku odpovídající podkladům poskytnutých odesílatelem a Vy obdržíte doklad o zaplacení zásilky. Své převzetí zásilky příjemce potvrdí kurýrovi podpisem do skenovacího zařízení nebo podpisem na rozvozovou soupisku, kde kurýr uvede přesný čas doručení a jméno příjemce hůlkovým písmem.

Maximální váha zásilky je 30kg.

Maximální povolená délka u nejdelší strany je 175 cm a obvodová délka nesmí přesahovat 300 cm.

Cena dopravy jednoho balíku do 30kg je 139 Kč.

 

WEDO BALÍK NAD 30KG
Zboží Vám bude dodáno druhý den od odeslání zásilky. Společnost WEDO rozváží zboží ve všední dny od 8.00 do 18.00. V den doručení obdržíte SMS nebo e-mail s tříhodinovým upřesněním času doručení a pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej změnit dle instrukcí zaslaných e-mailu.

Převzetí zásilky příjemcem
Před převzetím zásilky od kurýra musí příjemce zkontrolovat, zda zásilka nemá poškozený obal nebo jiné zjevné poškození. V případě zjevného poškození musí příjemce ihned na místě sepsat Zápis o škodě. Při zjištění vnitřního poškození obsahu zásilky je nutné škodu ihned oznámit na email: eshop@happyzoo.cz, popřípadě na telefonní číslo +420 773 337 828.

V případě zásilky na dobírku vybere kurýr finanční částku odpovídající podkladům poskytnutých odesílatelem a Vy obdržíte doklad o zaplacení zásilky. Své převzetí zásilky příjemce potvrdí kurýrovi podpisem do skenovacího zařízení nebo podpisem na rozvozovou soupisku, kde kurýr uvede přesný čas doručení a jméno příjemce hůlkovým písmem.

Maximální váha zásilky je 50kg.

Maximální povolená délka u nejdelší strany je 175 cm a obvodová délka nesmí přesahovat 300 cm.

Cena dopravy jednoho balíku do 50kg je 149 Kč. Při objednávkách nad 1 500 Kč je doprava ZDARMA.

 

WEDO BALÍK NAD 50KG (2KS)
Zboží Vám bude dodáno druhý den od odeslání zásilky. Společnost WEDO rozváží zboží ve všední dny od 8.00 do 18.00. V den doručení obdržíte SMS nebo e-mail s tříhodinovým upřesněním času doručení a pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej změnit dle instrukcí zaslaných e-mailu.
 
Převzetí zásilky příjemcem
Před převzetím zásilky od kurýra musí příjemce zkontrolovat, zda zásilka nemá poškozený obal nebo jiné zjevné poškození. V případě zjevného poškození musí příjemce ihned na místě sepsat Zápis o škodě. Při zjištění vnitřního poškození obsahu zásilky je nutné škodu ihned oznámit na email: eshop@happyzoo.cz, popřípadě na telefonní číslo +420 773 337 828.

V případě zásilky na dobírku vybere kurýr finanční částku odpovídající podkladům poskytnutých odesílatelem a Vy obdržíte doklad o zaplacení zásilky. Své převzetí zásilky příjemce potvrdí kurýrovi podpisem do skenovacího zařízení nebo podpisem na rozvozovou soupisku, kde kurýr uvede přesný čas doručení a jméno příjemce hůlkovým písmem.

Maximální váha zásilky je 90kg.

Maximální povolená délka u nejdelší strany je 175 cm a obvodová délka nesmí přesahovat 300 cm.

Cena dopravy dvou balíků v souhrnné váze do 90kg je 319 Kč. Při objednávkách nad 3 000 Kč je doprava ZDARMA.

 

ZÁSILKOVNA
Zboží Vám bude dodáno zpravidla do 2 pracovních dnů od potvrzení předání přepravci. Vyberte si nejbližší výdejní místo vašemu bydlišti a vyzvedněte si balík, kdy se vám to bude hodit. Na vyzvednutí balíku máte vždy minimálně 7 dní. Vzhledem k omezení velikosti balíků, které je schopná Zásilkovna.cz doručovat do výdejních míst, nelze tento způsob doručení využít na veškerý sortiment.

Vyzvednutí probíhá na základě hesla, které Vám Zásilkovna zašle emailem i SMS zprávou. Na výdejních místech lze platit pouze v hotovosti.

Maximální váha zásilky je 15kg.

Maximální povolená délka u nejdelší strany je 70 cm a obvodová délka nesmí přesahovat 120 cm.

Cena dopravy jednoho balíku do 15kg je 119 Kč.

 

ZASÍLÁNÍ SKLENĚNÝCH VÝROBKŮ A NADROZMĚRNÝCH BALÍKŮ - TOPTRANS
Zboží Vám bude dodáno zpravidla druhý den od odeslání zásilky. Společnost TOPTRANS rozváží zboží až do váhy 80kg ve všední dny od 8.00 do 18.00. TOPTRANS Vás bude informovat emailem s interaktivním odkazem. Po odkliknutí se Vám zpřístupní aktuální lokace očekávané zásilky. V den doručení obdržíte SMS zprávu, která obsahuje telefonní číslo na rozvozového řidiče. Rozvozový řidič se s Vámi spojí telefonicky a upřesní čas příjezdu v rozmezí 1-2 hodin před plánovaným doručením.

Převzetí zásilky příjemcem
Před převzetím zásilky od kurýra TOPTRANS musí příjemce zkontrolovat, zda zásilka nemá poškozený obal nebo jiné zjevné poškození. V případě zjevného poškození musí příjemce ihned na místě sepsat Zápis o škodě. Při zjištění vnitřního poškození obsahu zásilky je nutné škodu ihned oznámit na email: eshop@happyzoo.cz, popřípadě na telefonní číslo +420 773 337 828.

Stav neporušenosti skleněného výrobku je nutné zkontrolovat za přítomnosti přepravce. V případě poškození výrobku zásilku ihned přepravci reklamujte.

Maximální váha zásilky je 80kg.

Cena dopravy jednoho balíku do 80kg je 499 Kč.

V případě objednávky zboží na limit 80kg Vás budeme o ceně dopravy informovat.

 

OSOBNÍ ODBĚR
Další možností je osobní odběr objednaného zboží na jedné z našich kamenných prodejen. Pokud si objednáte zboží, které máme na Vámi vybrané prodejně skladem, je připraveno k odběru zpravidla do 2 hodin od odeslání objednávky. Každopádně vždy vyčkejte na zaslání emailu s informací, že je Vaše zboží k odběru.

Tato služba je od 300 Kč zdarma.

OSOBNÍ ODBĚR - EXPEDIČNÍ SKLAD
Před návštěvou Expedičního skladu je nutné vytvořit objednávku na našem eshopu a vyčkat na email s informací, že zboží je připraveno k vyzvednutí. Bohužel z bezpečnostních důvodů není možné navštívit expediční sklad pouze za účelem prohlídky zboží.

HappyZoo - Expediční sklad
Bussines Park U Továren
U Továren 999/31
102 00 Praha 15 - Hostivař
tel.: +420 773 337 964
tel.: +420 773 337 828
email: eshop@happyzoo.cz

Otevírací doba:
Po-Pá 7:00 - 15:30

Tato služba je od 300 Kč zdarma.
 

MANIPULAČNÍ POPLATEK
K objednávkám do 300 Kč při zvolení osobního odběru na některé z našich poboček účtujeme poplatek ve výši 50 Kč.

Jakmile Vaše objednávka přesáhne hranici 300 Kč, poplatek nebude účtován.

U menších objednávek proto doporučujeme využít možnosti nákupu na našich kamenných prodejnách bez předchozího objednání, kde se můžete zapojit do věrnostního programu a tím získat 20% slevu na Váš nákup.

 

DORUČENÍ ZBOŽÍ SLOVENSKO

Nabízíme vám několik způsobů doručení zboží:

GLS SLOVENSKO 
Našim zákazníkům ze Slovenska nabízíme expresní doručení balíku přepravní společností GLS. Při zvolení tohoto způsobu dopravy je nutné objednávku zaplatit předem on-line platbou platebními kartami Visa nebo MasterCard.

Maximální váha zásilky je 30kg.

Maximální povolená délka u nejdelší strany je 175 cm a obvodová délka nesmí přesahovat 300 cm.

Cena dopravy jednoho balíku do 30kg je 249 Kč. Při objednávkách nad 5 000 Kč je doprava ZDARMA.

 

ZÁSILKOVNA SLOVENSKO
Zboží Vám bude dodáno zpravidla do 2 pracovních dnů od potvrzení předání přepravci. Vyberte si nejbližší výdejní místo vašemu bydlišti a vyzvedněte si balík, kdy se vám to bude hodit. Na vyzvednutí balíku máte vždy minimálně 7 dní. Vzhledem k omezení velikosti balíků, které je schopná Zásilkovna.cz doručovat do výdejních míst, nelze tento způsob doručení využít na veškerý sortiment.
Vyzvednutí probíhá na základě hesla, které Vám Zásilkovna zašle emailem i SMS zprávou. Při zvolení tohoto způsobu dopravy je nutné objednávku zaplatit předem on-line platbou platebními kartami Visa nebo MasterCard.

Maximální váha zásilky je 15kg.

Maximální povolená délka u nejdelší strany je 70 cm a obvodová délka nesmí přesahovat 120 cm.

Cena dopravy jednoho balíku do 15kg je 129 Kč. Při objednávkách nad 1 500 Kč je doprava ZDARMA.

 

DPD SLOVENSKO
Našim zákazníkům ze Slovenska nabízíme expresní doručení balíku přepravní společností DPD. Při zvolení tohoto způsobu dopravy je nutné objednávku zaplatit předem on-line platbou platebními kartami Visa nebo MasterCard.

Maximální váha zásilky je 30kg.

Maximální povolená délka u nejdelší strany je 175 cm a obvodová délka nesmí přesahovat 300 cm.

Cena dopravy jednoho balíku do 30kg je 399 Kč. Při objednávkách nad 5 000 Kč je doprava ZDARMA.

 

ZASÍLÁNÍ SKLENĚNÝCH VÝROBKŮ A NADROZMĚRNÝCH BALÍKŮ - TOPTRANS SLOVENSKO
Zboží Vám bude dodáno zpravidla třetí den od odeslání zásilky. Společnost TOPTRANS rozváží zboží až do váhy 80kg ve všední dny od 8.00 do 18.00. TOPTRANS Vás bude informovat emailem s interaktivním odkazem. Po odkliknutí se Vám zpřístupní aktuální lokace očekávané zásilky. V den doručení obdržíte SMS zprávu, která obsahuje telefonní číslo na rozvozového řidiče. Rozvozový řidič se s Vámi spojí telefonicky a upřesní čas příjezdu v rozmezí 1-2 hodin před plánovaným doručením.

Převzetí zásilky příjemcem
Před převzetím zásilky od kurýra TOPTRANS musí příjemce zkontrolovat, zda zásilka nemá poškozený obal nebo jiné zjevné poškození. V případě zjevného poškození musí příjemce ihned na místě sepsat Zápis o škodě. Při zjištění vnitřního poškození obsahu zásilky je nutné škodu ihned oznámit na email: eshop@happyzoo.cz, popřípadě na telefonní číslo +420 773 337 828.

Stav neporušenosti skleněného výrobku je nutné zkontrolovat za přítomnosti přepravce. V případě poškození výrobku zásilku ihned přepravci reklamujte.

Maximální váha zásilky je 80kg.

Cena dopravy jednoho balíku do 80kg je 999 Kč.

V případě objednávky zboží na limit 80kg Vás budeme o ceně dopravy informovat.

 

DOBA DODÁNÍ

Doba k expedici uvedená u zboží, které není skladem, je orientační doba, za kterou jsme obvykle schopni zboží po Vašem objednání expedovat na Vámi zadanou adresu, případně připravit k odběru na prodejně. Doba je uvedena v celých pracovních dnech.