Hodnocení obchodu
Dobré ceny, rychlost vyřízení, zdá se i dobrá kvalita (psovi chutná)
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek Veselý
majitel
ok
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek Veselý
majitel
Maximální spokojenost
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek Veselý
majitel
vše OK
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek Veselý
majitel
Rychlé a spolehlivé dodani
Dobrý den, Natálie,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-). Na rychlosti si zakládáme :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek Veselý
majitel
Dobrý den, Marie,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-). Na rychlosti si zakládáme :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek Veselý
majitel
Dobré ceny i obrovský výběr sortimentu. Nakupuji opakovaně a vždy je to sázka na jistotu. Plus je průběžné info o stavu objednávky a jejího dne doručení. Vše je vždy pečlivě zabalené .
Dobrý den, Radek
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-). Moc si vážíme toho, že jste našim stálým zákazníkem a věřím, že Vaši důvěru i v budoucnu nezklameme. :-)
Hezký den a děkujeme za nákup.
Zdraví taktéž Radek :-)
Radek Veselý
majitel
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-). Na rychlosti si zakládáme :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek Veselý
majitel
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-). Na rychlosti si zakládáme :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek Veselý
majitel
Dlouhá doba od objednání.
Dobrý den, paní Princová,
děkujeme za recenzi. Omlouváme se Vám za zpoždění.
S pozdravem,
Radek Veselý
majitel
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-). Na rychlosti si zakládáme :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek Veselý
majitel
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek Veselý
majitel
Chtěl jsem vrátit zboží ve lhůtě 14ti dnů a splnil jsem kroky k vrácení. Zásilku si nepřevzali a na telefonáty nereagují.
Dobrý den, Davide,
asi jste někde udělal chybu, protože vrácených balíků od zákazníků máme týdně několik a nikdy nebyl žádný problém. Pokud jste ovšem poslal na špatnou adresu a nebo například na dobírku, pak nemohlo dojít k doručení a převzetí.
A to, že bychom nereagovali na telefony není pravda. Dovoláte se k nám každý všední den od 7 do 15 jako další desítky zákazníků každý den,
S pozdravem,
Radek Veselý
majitel
Na eshopu bylo uvedeno dodání zboží do 3 dnů, poté proběhla ne moc milá emailová komunikace o zpoždění dodání zboží s určitostí odeslání čtvrtého prac. dne. Když jsem si v den, kdy mělo být zboží stoprocentně odesláno psala o sledovací číslo zásilky, přišel mi automatický email, že mé zboží se “už” kompletuje a zřejmě v nejbližších dvou dnech bude odesláno. Volala jsem tedy, zda jde o špatný vtip, po týdnu od objednávky. Chybu po telefonu uznali, že neproběhlo správné vykomunikování ohledně dalšího zpoždění, že tohle by se dít nemělo. Ale to je celé. Velká objednávka s veškerým zařízením pro štěně a já musela shánět na poslední chvíli vše jinde. Bylo by fajn nabídnout zákazníkovi něco, co pomůže jeho situaci řešit a napravit tím svou chybu. Bylo mi jen zmíněno, že ani neví, jestli by proběhla nějaká kompenzace. Protože jsem byla v situaci buď mít stěně bez ničeho a čekat kdoví jak dlouho a na další náklady tedy pořídit potřebné nebo vše rovnou zrušit a na poslední chvíli shánět vše jinde, zažádala jsem tedy o zrušení objednávky. Přišel jen zase automatický email. Takhle si dobrý klientský servis opravdu nepředstavuji.
Dobrý den, paní Žilková,
děkujeme za recenzi, byť negativní. Omlouváme se za komplikace, ale rád bych upozornil, že žádného zboží nemáme uvedeno "dodání do 3 dnů", ale vždy dobu, do kdy jsme zboží schopni expedovat, pokud není skladem. Ve Vašem případě tedy " k expedici do 3 pracovních dní".
Omlouváme se Vám, že ve Vašem případě došlo k posunu o jeden pracovní den a je nám líto komplikací, které Vám to způsobilo.
S pozdravem,
Radek Veselý
majitel
Veliká spokojenost!!!!
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek Veselý
majitel
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek Veselý
majitel
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek Veselý
majitel
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek Veselý
majitel
vše v pořádku
Dobrý den, Ivano,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek Veselý
majitel
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek Veselý
majitel